« هفته کتاب و کتابخوانی مبارک بادجزوه پژوهشی در شخصیت و منزلت حضرت عباس »
نشست استکبارستیزی

به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه کوثر ابرکوه برگزار شد
نشست بصیرت بخشی ضرورت استکبار ستیزی
نشست بصیرت افزایی با موضوع “انقلاب اسلامی و ضرورت استکبارستیزی” در جمع طلاب مدرسه علمیه کوثر ابرکوه با حضور “حجت الاسلام و المسلمین گلچهره” مسول حوزه نمایندگی بسیج سپاه ابرکوه در حوزه علمیه خواهران ابرکوه برگزار شد.
عاطفه دهقانی معاون پژوهش مدرسه علمیه کوثر ابرکوه ضمن بیان این خبر افزود: در این نشست که به مناسبت یوم الله سیزده آبان روز مبارزه با استکبارستیزی برگزار شد، میزبان یکی از فعالان عرصه سیاست در شهرمان بودبم.
حجت الاسلام گل چهره گفت: مساله استکبار ریشه در تاریخ بشریت دارد و از ابتدای تاریخ جریان حق و باطل وجود داشته و تا زمان ظهور هم ادامه خواهد داشت. در زمان فعلی آمریکا خود را برتر می داند همان گونه که در زمان حضرت موسی یهود خود را قوم برتر می دانست و بحث استکبار ستیزی مخصوص انقلاب اسلامی ایران نیست و جبهه استکباری با نفوذ و مداخله می خواهد ایران را تصرف کند کما اینکه قبل از انقلاب از این رویکرد استفاده می کرده است.
وی ادامه داد: شهید مطهری ره می فرمایند: اگر کشوری با ما کاری نداشته باشد ولی به کشورهای مسلمان دیگر ظلم کند ما حق نداریم با آن ها تعامل داشته باشیم و این رویکرد ما در مبارزه با استکبار است.
گل چهره افزود: استکبار اولین قدمی که بر میدارد خلع سلاح است و بعد از خلع سلاح مطیع می کند و در گام سوم تصرف می کند؛ ایران تا قبل از انقلاب اسلامی سه قدم را رفته بود اما بعد از انقلاب مقاومت و چهل سال ایستادگی کرد. دشمن ابتدا با ما جنگ نظامی کرد وقتی نتوانست به هدفش برسد جنگ فرهنگی علیه ما را آغاز کرد و اکنون آخرین فشنگ خود را که جنگ اقتصادی است را به سمت ما پرتاب کرده است و این کار را با تحریم و نفوذ داخلی انجام می دهد.
وی تاکید کرد: طبق ایات قرآن ما باید روحیه استکبار ستیزی و مقاومت را در خود تقویت کنیم و رو به مذاکره نیاوریم.


موضوعات: بدون موضوع
   یکشنبه 26 آبان 1398


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
جستجو
Random photo
عکس‌نوشته‌های تولیده شده به مناسبت هفته پژوهش