« جشنواره کشوری مکتب سرداکارگاه علمی-پژوهشی روش های تندخوانی و دقیق خوانی+ فایل صوتی و پی دی اف »

گزارش خبری و فایل پاورپوینت هفته پژوهش جهت استفاده و تبادل فعالیت‌های پژوهشی مدرسه خدمتتان تقدیم می‌گردد.

برنامه‌های هفته پژوهش، در مدرسه علمیه کوثر س ابرکوه تشریح شد

برنامه‌های هفته پژوهش (از 22 الی 28 آذرماه) مدرسه علمیه کوثر س ابرکوه تشریح شد.

به گزارش معاون پژوهش مدرسه علمیه کوثر س ابرکوه، برنامه‌های متعددی به مناسبت هفته پژوهش (از 22 الی 28 آذرماه) در این مدرسه پیش بینی شده بود، که اجرا شد.

فضاسازی در فضای مجازی ایتا، نشر نامگذاری روزهای هفته پژوهش و تهیه جملاتی با موضوع پژوهش، درج جملاتی از معصومین (علیهم السلام)، بزرگان دین، علما و مقام معظم رهبری در رابطه با پژوهش به صورت عکس نوشته در فضای مجازی از جمله اقدامات انجام شده در این هفته بود.

 از جمله برنامه های آموزشی این هفته کارگاه علمی مجازی با موضوع «تندخوانی و دقیق خوانی» با حضور حجت الاسلام دکتر حسن اسلام پور کریمی بود که این برنامه در به صورت آنلاین در سامانه سیما برگزار شد؛ همچنین میزگرد مجازی «راهکارهای مدیریت زمان در خانه» با حضور سرکار خانم عابدین پور در جمع طلاب پایه اول مدرسه و نشست مجازی «ضرورت و برکات تحصیل پژوهش محور» با حضور سرکار خانم محمدخانی مدیر مدرسه در جمع طلاب مشغول به تحصیل مدرسه اجرا شد.

از دیگر فعالیت‌های این هفته رونمایی از بانک مقالات و تحقیقات پایانی طلاب این مدرسه بود که توسط مدیر محترم مدرسه این رونمایی و افتتاح انجام شد و طلاب توانستند در قالب یک نمایشگاه مجازی از آثار سایر طلاب مدرسه بازدید کنند.

به مناسبت این هفته اولین بروشور از  مجموعه بروشورهای معرفی مشاهیر شهرستان ابرکوه با معرفی روحانی مردمی و شاعر اهل بیت محمد ابراهیم کریمی تهیه شد؛ همچنین از دو تن از طلاب فعال در عرصه پژوهش این مدرسه به صورت مجازی تقدیر و جوایزی به این عزیزان اهدا شد.

از دیگر فعالیتهایی که می توان به آن اشاره کرد اطلاع رسانی برنامه های هفته پژوهش دیگر مدارس و استان ها جهت استفاده طلاب بود.

 

 

 

 

 

نمایش فایل های پیوست:


موضوعات: بدون موضوع
   دوشنبه 8 دی 1399


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
جستجو
Random photo
هفته کتاب و کتابخوانی مبارک